Alege să fii pompier militar: 278 de locuri scoase la concurs la Şcoala de Subofițeri de Pompieri și Protecție Civilă

898

Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă „CRIŞANA” al judeţului Bihor recrutează candidaţi pentru concursul de admitere la Şcoala de Subofițeri de Pompieri și Protecție Civilă “Pavel Zăgănescu” Boldești.

Înscrierea la concursul de admitere

Începând de luni, 15 februarie și până pe 28 februarie2021, persoanele interesate, care îndeplinesc condițiile de recrutare, se pot înscrie pentru participarea la concursul de admitere la Şcoala de Subofițeri de Pompieri și Protecție Civilă “Pavel Zăgănescu” Boldești. Cererile de înscriere se pot depune, inclusiv în zilele de sâmbătă și duminică. 

La nivelul județului Bihor, recrutarea candidaților pentru Şcoala de Subofițeri de Pompieri și Protecție Civilă “Pavel Zăgănescu” Boldești se realizează de personalul structurii de resurse umane din cadrul Inspectoratului pentru Situații de Urgență “Crișana”. 

În acest an, la Şcoala de Subofițeri de Pompieri și Protecție Civilă “Pavel Zăgănescu” Boldești vor fi scoase la concurs 278 de locuri (2 locuri pentru rromi).

Cererile de înscriere la concursul de admitere se depun la Inspectoratul pentru Situații de Urgență “Crișana”, cu sediul în municipiul Oradea, str. Avram Iancu, nr. 9, în perioada 15 – 28.02.2021, în fiecare zi (inclusiv sâmbăta și duminica), între orele 08.00 -16.00.

Dosar de recrutare și probe de concurs

În vederea constituirii dosarului de recrutare, candidații depun documentele solicitate până la data de 10 martie 2021. Până la data de 08 martie 2021 se va realiza evaluarea psihologică a candidaților, conform planificării. Avizul psihologic va fi introdus în dosarul de recrutare de către compartimentul de specialitate.

Proba eliminatorie de evaluare a performanței fizice va avea loc în perioada 18 – 24 martie 2021, iar proba de evaluare a cunoștințelor, care constă în susținerea unui test grilă la disciplina matematică, se va desfășura în data de 27 martie 2021. 

Urmează examinarea medicală care se va realiza, în perioada 29 martie -16 aprilie, potrivit prevederilor Ordinului M.A.I. nr. 105/2020, pentru candidații care se încadrează în numărul de locuri scoase la concursul de admitere. Sunt declarați admiși candidații care au fost declarați apt medical, în ordinea descrescătoare a mediilor de admitere. 

Rezultatele finale ale admiterii vor fi aduse la cunoștința candidaților prin afișare pe      site-ul oficial al Şcolii de Subofițeri de Pompieri și Protecție Civilă “Pavel Zăgănescu”- www.scoaladepompieri.ro, până la data de 17 aprilie 2021.

Activitățile organizate în vederea recrutării și selecției candidaților vor fi desfășurate cu respectarea tuturor măsurilor de prevenire a potențialelor îmbolnăviri cu SARS-CoV-2 în rândul candidaților și al personalului implicat.

Informaţii suplimentare sunt publicate pe site-ul Minsterului Afacerilor Interne la: https://www.mai.gov.ro/cariera/institutii-de-invatamant-formare-profesionala/,  pe site-ul ISU Bihor : www.isubh.ro, la rubrica ”Admitere” sau pot fi obținute la sediul inspectoratului, de la personalul desemnat al Serviciului Resurse Umane, telefon 0259/411.212, 0259/411.213, interior 27107 și 27136, iar informaţii privind graficul admiterii, datele de prezentare, etapele şi probele de concurs, tematica şi bibliografia etc. vor fi  disponibile pe pagina oficială a instituției de învățământ: www.scoaladepompieri.ro .

Adrian Fora
Fondator și Redactor-șef al AlesdOnline, Adrian Fora lucrează în presa locală din 2007, este membru al Uniunii Ziariștilor Profesioniști din România și al Asociaţiei DJ-lor Profesionişti din România. A început să lucreze ca Dj, reporter și apoi ca redactor-șef în redacția Radio Transilvania Aleșd. Scrie reportaje pe care le ilustrează adesea cu fotografii și informații din toate domeniile de activitate, plecând de la administrație și politică și ajungând pâna la sport sau la viața agitată a orașului Aleșd și a celorlalte localități din Bihor. Crede că baza meseriei de jurnalist stă în munca de teren și în discuțiile cu oamenii.