Începând de astăzi, 26 iulie a.c., programul de lucru cu publicul a ghișeului pentru eliberarea certificatelor de cazier judiciar a fost modificat datorită schimbărilor survenite la programul de încasare a taxelor.
Astfel, programul de lucru cu publicul este următorul:
LUNI, MARȚI, MIERCURI – 08.30 – 15.00
JOI – 08.30 – 16.30
VINERI – 08.30 – 14.00
Reamintim tuturor cetăţenilor faptul că, în municipiul Oradea, ghişeul de unde poate fi ridicat certificatul de cazier judiciar se află pe strada Dunării, nr. 2.
Pentru a se obține un certificat de cazier judiciar în România, persoana fizică poate depune personal cererea-tip, cu datele complete de stare civilă și motivată, la orice subunitate de poliție în care există ghișeu de cazier judiciar, însoțită de:
• actul de identitate aflat în termen de valabilitate;
• chitanța prin care se face dovada achitării taxei de prestare serviciu, în cuantum de 10 lei;
Pentru a obține un certificat de cazier judiciar în România, persoana juridică depune prin reprezentant legal, care trebuie să-și dovedească calitatea, cererea-tip, cu datele complete de identificare și motivată, la orice subunitate de poliție în care există ghișeu de cazier judiciar, însoțită de:
• dovada calității de persoană juridică;
• dovada că deponentul este reprezentantul legal al persoanei juridice solicitante (Anexa 38 din H.G. nr. 345/2010);
• copie de pe actul de identitate al reprezentantului legal;
• chitanța prin care se face dovada achitării taxei de prestare serviciu, în cuantum de 10 lei.