5.3 C
Aleşd
vineri, 26 aprilie 2024

La Aquaparkul Nymphaea au fost executate lucrări de igienizare, dezinfecție și mentenanță menite să crească calitatea serviciilor oferite

În ultimele două luni, din cauza pandemiei de coronavirus, Administrația Domeniului Public a fost nevoită suspende activitatea cu publicul la câteva dintre subunități, mai exact la Aquaparkul Nymphaea, Grădina Zoologică, Ștrandul Ioșia șiPiața 100, precum și reducă activitatea piețelor.

- Publicitate -

Veniturile societății au scăzut mult în această perioadă, dar chiar și așa activitatea a continuat cu pregătiri intense pentru momentul redeschiderii.

La Aquapark și Ștrandul Ioșia, au fost executate lucrări de igienizare, dezinfecție, mentenanță abazinelor, întreținere a spațiilor verzi, curățenie generală, precum și alte investiții sau proiecte menite crească calitatea serviciilor oferite.

La Piața 100, a fost finalizată procedura de implementare a sistemului de supraveghere video, de extindere a sistemului de iluminat, au fost renumerotate locurile. Tot aici, la capitolul investiții, pot fi amintite acoperirea unui canal ANIF, extinderea spațiului de parcare cu 100 de locuri, precum și asfaltarea zonei de bazar dinspre Aeroport.

De asemenea, la Cimitirul Municipal și Grădina Zoologică au fost plantați peste 1.000 de arbori.

Mai mult, în toată această perioadă, societatea și-a onorat și obligațiile financiare față de bugetul local șibugetul de stat. Pentru spațiile concesionate, ADP plătește impozit lunar, chiar dacă în această perioadă nu desfășoară activități comerciale în toate. Pe lângă impozit, pentru folosirea spațiilor și terenurilor concesionate, societatea plătește o redevență (chirie) lunară. Pe perioada pandemiei, societatea este scutit ăde plata redevenței pentru punctele de lucru cu activitate suspendată.

În luna martie 2020, veniturile societății au scăzut, față de aceeași perioadă a anului trecut, cu 43%, iarîn luna aprilie, cu 67%. Chiar și în aceste condiții, societatea a achitat toate impozitele, taxele șicontribuțiile către bugetul local și bugetul de stat, întermenele stabilite de legislația în vigoare, fără a apela la amânări și eșalonări la plată. Suntemconștienți și acceptăm obligațiile financiare pe care le avem pentru a nu pune piedici derulării programuluide investiții al Primăriei Oradea. Ținând seama că societatea se autofinanțează, suntem pregătiți ne reluăm activitatea la capacitatea normală, ceea ce sperăm se întâmple curând”, precizează directorulgeneral al Administrației Domeniului Public, Liviu Andrica.

- Publicitate -
- Publicitate -
 

URMĂREȘTE-NE ȘI PE

35,412FaniÎmi place
1,738CititoriConectați-vă
930CititoriConectați-vă
44CititoriConectați-vă
1,580AbonațiAbonați-vă

ULTIMELE ȘTIRI