Accesul în Primăria Oradea și instituțiile subordonate, doar pe baza certificatului verde până în 9 decembrie

415

Reamintim cetățenilor că, până în data de 9 decembrie, accesul contribuabililor în incinta Primăriei municipiului Oradea, precum și în sediile structurilor subordonate este permis doar pe baza certificatului verde (Green Pass) care atestă vaccinarea, trecerea prin Covid sau testarea recentă, în conformitate cu Hotărârea nr. 1.183/2021 privind prelungirea stării de alertă pe teritoriul României. 

Astfel, vor avea acces:

• persoanele care fac dovada vaccinării împotriva virusului SARS-CoV-2 și pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare;

• persoanele care prezintă rezultatul negativ al unui test RT-PCR pentru infecția cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 72 de ore sau rezultatul negativ certificat al unui test antigen rapid pentru infecția cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 48 de ore;

• persoanele care se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi și a 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu virusul SARS-CoV-2.

Pentru a evita deplasarea şi aglomerarea la ghişeele Direcției Economice, contribuabilii au la dispoziție următoarele variante:

PLATA IMPOZITELOR, CHIRIILOR ȘI AMENZILOR

– Online:

• pe site-ul www.oradea.ro, secțiunea Ghișeul online (plăți)• prin aplicația pentru dispozitive mobile Plata Impozite MobilePay

• prin platforma națională Ghișeul.ro

– Prin serviciul internet banking;

– Prin ordin de plată;

– Prin partenerii CEC Bank și Poșta Română.

PLATA ALTOR TAXE

Online, prin platforma locală Ghișeul Online – Primăria Oradea și platforma națională Ghișeul.ro .

DEPUNEREA DECLARAȚIILOR FISCALE PENTRU CLĂDIRI, TEREN și AUTO

• Transmiterea pe email a documentelor scanate/fotografiate [email protected][email protected][email protected] ;

• Pe site-ul www.oradea.ro, prin Ghișeul online – Primăria Oradea – opțiunea este disponibilă strict utilizatorilor înregistrați, pe bază de user și o parolă (instrucțiuni detaliate găsiți aici);

• Transmiterea documentelor prin poştă/curierat, cu confirmare de primire;

• Transmiterea documentelor prin fax (număr fax 0259 437 544).

OBȚINEREA CERTIFICATELOR DE ATESTARE FISCALĂ

• Online: pe site-ul www.oradea.ro, secțiunea Ghișeul online – Primăria Oradea, – opțiunea este disponibilă strict utilizatorilor înregistrați, pe bază de user și o parolă (instrucțiuni detaliate găsiți aici) și care au achitat integral obligațiile anuale;

• Depunerea cererilor pe adresele de e-mail ale instituţiei: [email protected][email protected][email protected], iar transmiterea certificatelor de atestare fiscală prin poştă sau alte metode la solicitarea expresă a contribuabililor:

• La solicitarea notarilor care înregistrează tranzacția cu bunuri imobile.

DEPUNEREA DIVERSELOR SOLICITĂRI

• Pe adresa de mail a instituției: [email protected]

• Prin poştă/servicii de curierat, cu confirmare de primire;

• Prin fax (număr fax 0259 437 544).

Fondator și Redactor-șef al AlesdOnline, Adrian Fora lucrează în presa locală din 2007, este membru al Uniunii Ziariștilor Profesioniști din România și al Asociaţiei DJ-lor Profesionişti din România. A început să lucreze ca Dj, reporter și apoi ca redactor-șef în redacția Radio Transilvania Aleșd. Scrie reportaje pe care le ilustrează adesea cu fotografii și informații din toate domeniile de activitate, plecând de la administrație și politică și ajungând pâna la sport sau la viața agitată a orașului Aleșd și a celorlalte localități din Bihor. Crede că baza meseriei de jurnalist stă în munca de teren și în discuțiile cu oamenii.